طی مراسمی با حضور هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از تلاش های مدیر رسانه ای سابق این تیم تجلیل به عمل آمد
کد خبر: ۳۰۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 03 October 2016
میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در این مراسم گفت: آقای موحد از جمله کسانی بودند که نقش به سزایی در صعود تیم به لیگ برتر داشتند و با مدیریت خوب توانستند فضای سالم رسانه‌ای برای صعود تیم فراهم کنند .
وی افزود: متاسفانه با توجه به عارضه قبلی که برای ایشان پیش آمد، نتوانستیم در این فصل نیز از تجارب ارزنده شان استفاده کنیم.
سهرابی ادامه داد: بی شک تلاش ها و فعالیت های موحد را هیچوقت فراموش نکرده و قدردان وی هستیم و امیدواریم با بهبودی کامل بازهم بتوانیم از خدمات ایشان بهره ببریم.
حاج آقا نواداد رئیس هیات مدیره باشگاه نیز با تقدیر از تلاش های مدیر رسانه ای قبلی باشگاه ماشین سازی گفت: در مقطعی که جناب موحد به تیم اضافه شدند توانستیم با خیالی راحت به ادامه مسابقات فکر کنیم و برنامه های باشگاه را در صعود به لیگ برتر پی گیری کنیم.
 
وی گفت: من سال هاست که ایشان را می شناسم و به عنوان یک صاحب قلم و اندیشه، ایشان خدمات بی شماری به ورزش استان داشته اند و همیشه با قلم تیز، صادق و موشکافانه خود یاری رسان ورزش استان بوده است .
رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی شهرداری گفت: برای ما جای خوشحالی است که در مقطعی با ایشان همکاری داشتیم که روزهای بسیار حساس و سرنوشت سازی بود و بسیار خوشحالیم که توانستیم به هدفی که داشتیم دست یابیم نواداد ادامه داد: امیدواریم همچنان از وجود ایشان در باشگاه استفاده شود چراکه
حضور افراد دلسوز و متعهد و آگاهی همچون ایشان برای ورزش استان ضروری است و من از همین جا از تلاش های شبانه روزی ایشان که نقش بسیاری در صعود تیم به لیگ داشت تشکر می کنم.
رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز افزود: از شهردار محترم تبریز ، اعضای شورای شهر ،مدیریت باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و همه عواملی که مددرسان تیم بودند، نهایت قدردانی را دارم
وی خاطرنشان کرد: بی‌شک ورزش استان و مسئولان تیم فوتبال ماشین‌سازی و همه‌ی کسانی که دغدغه فوتبال شهر و دیارمان رادارند تلاش‌های آقای موحد را فراموش نخواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار