کد خبر: ۳۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 04 May 2015

فرماندار تبریز احترام به معلم را راه نجات فرهنگی جامعه توصیف کرد و گفت: توسعه یافتگی فرهنگی از مسیر توجه به شان و جایگاه معلمان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، رحیم شهرتی‌فر در دیدار با معلمان مدارس باغ معروف به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، خاطرنشان کرد: نحوه تعامل و مناسبات مردم و دولت با معلمین می‌تواند به عنوان معیاری برای سنجش توسعه فرهنگی جامعه در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در کنار بزرگداشت یک هفته ای برای معلمان، باید در طول سال به مقام راهنمایان زندگی بیش از پیش توجه کنیم، تصریح کرد: احترام به جایگاه معلمان باید رفتاری عمومی باشد که در عمل خود را نشان دهد.

فرماندار تبریز با اشاره به مشکلات قشر فرهنگیان و اعتراضاتی که گاهی از سوی آنان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: دولت خود را موظف می‌داند به اعتراضات و نارضایتی‌های همه اقشار توجه کند اما اگر این اعتراض  از سوی قشر فرهنگی باشد، باید به شکل جدی‌تر و با سرعت عمل بیشتری به آن رسیدگی کرد چون اگر این مسائل به موقع حل نشود نارضایتی ممکن است به عمق جامعه نفوذ کند.

شهرتی‌فر توجه به امور فرهنگیان به ویژه معلمان را از مهم‌ترین رویکردهای دولت یازدهم خواند و اظهار امیدواری کرد؛ در دولت تدبیر و امید، مسئولان مشکلات و مسائل این قشر را به خوبی بشنوند و بهترین تدابیر را برای برطرف کردن آنها اتخاذ کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار