کد خبر: ۳۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 05 May 2015

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: پلیس در ایران پاسدار و حافظ اسلام و ارزش های آن است.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، سردار محسن حسنخانی روز سه شنبه در جمع کارکنان انتظامی آذبایجان شرقی، افزود: چیزی که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از سایر پلیس های جهان و سایر کشورها متمایز می کند همین وجهه اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایام مبارک ماه رجب ماه تزکیه و خودسازی و آماده شدن برای ماه مبارک رمضان است، گفت: از اقدامات خوبی که انجام شده و همه آنهایی که سعی و تلاش کردند تا امنیت مناسبی را برای مردم شهیدپرور استان ایجاد کنند تشکر و قدردانی می کنم.

حسن خانی اضافه کرد: نیروی انتظامی با عنوان رزمندگان اسلام در خط مقدم مبارزه با زشتی ها ، ناهنجاری ها و دشمنان داخلی و خارجی است و مشغول ایثار، فداکاری ها و جان فشانی است و موید این صحبت شهدائی هستند که از نیروی انتظامی تقدیم اسلام و انقلاب می شود.

وی گفت: همه ما افتخار می کنیم که به عنوان سربازان اسلام تحت ولایت فرمانده معظم کل قوا در حال خدمت هستیم و گرنه چنانچه بحث اسلام و اسلامیت و حکومت ما جمهوری اسلامی نبود کار ما عبادت محسوب نمی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: افتخار ما پلیس اسلامی بودن است و افتخار بزرگتر آن است که تحت زعامت رهبری در حال خدمت می باشیم.

حسن خانی گفت: در چنین فضایی یک ساعت نگهبانی در راه خدا برابر با 70 سال عبادت است، لذا باید به این نکته ظریف توجه داشته باشیم که ما پلیس اسلامی و مجری احکام اسلامی هستیم و تکلیف ما اجرای احکام اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار