ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، میزبان احتمالی بازی تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 24 October 2016
در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی، دربی تبریز را بازی می‌کنند و ماشین‌سازی نیز میزبان تیم پیکان خواهد بود.

این در حالی است که با توجه به همزمانی این دو دیدار و آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، وضعیت میزبانی تیم‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در این خصوص بیان کرد: با وجود اینکه قرار بود دیدار بین تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی، روز جمعه برگزار شود، اما بنابه درخواست تیم تراکتورسازی و با توجه به بازی روز دهم آبان ماه این تیم در چارچوب مسابقات جام حذفی، با موافقت هیئت فوتبال استان و سازمان لیگ، مقرر شد دیدار شهرآورد یک روز زودتر و در روز پنجشنبه برگزار شود.

وی افزود: این موضوع باعث همزمانی مسابقه شهرآورد با بازی تیم ماشین سازی و پیکان شد؛ بنابراین دیدار بین تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی به دلیل میزبانی آبی‌پوشان در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود و ماشین‌سازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف پیکان می‌رود.

تقیون تأکید کرد: به احتمال زیاد بازی تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی، از ساعت 14:45 روز پنجشنبه (ششم آبان) آغاز می‌شود و دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان نیز از ساعت 15 شروع خواهد شد./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار