رییس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی:
رییس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز با اعلام اين که نتايج تيم ماشين سازى تا اينجاى کار در شأن فوتبال تبريز نبوده است، از تشکيل جلسه هيأت مديره باشگاه در روز شنبه به منظور بررسى شرايط و وضعيت اين تيم خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 29 October 2016
به گزارش تابناک تبریز از باشگاه ماشين‌سازى تبريز، على نواداد در خصوص شکست‌های متوالی تیمش در لیگ ‌برتر اظهار کرد: همه ما از این نتایج ناراحت هستیم و فردا جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره در باشگاه برگزار خواهیم کرد تا تصمیم جدی را اتخاذ کنیم.


وی ادامه داد: ما مصمم هستیم تا شرایط را تغییر دهیم ، ماشین‌سازی در چند هفته اخیر نتایجی گرفته که اصلاً در شان تبریز و هوادارانش نیست، این تیم بعد از 20 سال به لیگ‌برتر صعود کرده و برای ماندگاری باید شرایط خوبی داشته باشد.


رییس هیئت مدیره ماشین‌سازان درباره تغییرات احتمالی در کادرفنی خاطرنشان کرد: همه چیز فردا و در جلسه هیات مدیره مشخص خواهد شد.


وى افزود: ما باید در جلسه فردا همه موارد را بررسی کنیم و هیات مدیره باید در سریع‌ترین زمان ممکن شرایط موجود را از نظر فنی بسنجد تا به یک تصمیم قطعی و جامع برسیم.


نواداد بیان کرد: هواداران سرمایه‌ اصلی باشگاه هستند و ما باید این سرمایه را حفظ کنیم، البته رابطه دوطرفه است و قطعاً آن‌ها هم باید تیم را همراهی و حمایت کنند تا به روزهای خوب برسیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار