معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از پرداخت دو هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 16 November 2016
علی نواداد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مرند با بیان اینکه سهمیه استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید شش هزار و 870 میلیارد ریال می باشد، گفت: تاکنون یک هزار و 250 واحد تولیدی در سطح استان برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که تسهیلات 360 واحد به طور کامل پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از 95 درصد از طرح های جهاد کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید نیز که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، تصویب شده است و در مرحله پرداخت هستند.

نواداد با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی همگی مکلف به رسیدگی مشکلات واحدهای تولیدی هستیم، بیان داشت: بر اساس مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، به مشکلات واحدهای تولیدی خارج از ضوابط و قوانین دست و پاگیر رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه از روند کند برخی بانک های عامل در پرداخت تسهیلات مصوب شده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان انتقاد کرد.

فرماندار مرند نیز در این جلسه از معرفی 26 واحد به بانک های عامل در حوزه کشاورزی و صنعت شهرستان برای دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

علیار راستگو اضافه کرد: تعداد 299 واحد شهرستان مرند در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این میان پرداخت تسهیلات به 85 واحد تصویب شده است.

وی به پتانسیل بالای شهرستان مرند در حوزه کشاورزی اشاره و تاکید کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی باید صنایع تبدیلی کشاورزی را در شهرستان ایجاد کرده و هم راستا با آن اصلاح الگوی کشت را در دستور کار قرار دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار