صعود ذوب آهن در وقت اضافی
تیم فوتبال ذوب آهن توانست در مجموع 120 دقیقه تلاش ماشین سازی را با نتیجه‌ی 3 بر 2 شکست دهد.
کد خبر: ۳۳۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 18 November 2016
به گزارش تابناک تبریز، از  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز دو تیم فوتبال ذوب آهن و ماشین سازی از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم قرار گرفتند که در پایان ذوب آهن توانست در وقت های اضافی دوم ماشین سازی را از سد راه بردارد و به مراحله یک پهارم صعود کند.
در این مسابقه ذوب آهن خیلی زود از حریف خود پیش افتاد زننده این گل جری بن سون بود. سبب شد نیمه اول به سود ذوب آهن خاتمه پیدا کند. 

در آغاز نیمه دوم روی اشتباه رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن ماشین سازی به مساوی دست یافت، توسط امین قاسمی نژاد به ثمر رسید .

 تنها 10 دقیقه بعد از گل تساوی ماشین سازان  محمدرضا حسینی ذوب آهن را دوباره پیش انداخت. این گل روی یک ضربه کرنر به دست آمد و زننده گل موفق شد با ضربه سر یک بار دیگر تیم میزبان را پیش اندازد.

در ادامه و در دقیقه 75 باز هم قاسم نژاد برای ماشین سازی گل زد.  این بازیکن در دقیقه 75 گل تساوی را به ثمر رساند تا مسابقه 2-2 خاتمه پیدا کرده و به وقت اضافی کشیده شود. در 30 دقیقه وقت اضافه هم  تا واپسین ثانیه ها تغییری در نتیجه حاصل نشد اما در دقیقه 119 رضا شکاری موفق شد گل برتری ذوب آهن را وارد دروازه حریف سازد. به این ترتیب با برتری 3 بر 2 در این بازی ذوب آهن حریف گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار