کد خبر: ۳۳۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 05 December 2016
عضو هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: هیات مدیره این باشگاه کاملا شرایط این تیم را در نظر داشته و نهایت دقت را برای انتخاب بهترین نفر برای هدایت تیم خواهد داشت.

علی‌رضا رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز برگزار شده و ادامه جلسه و معرفی سرمربی این تیم به فردا موکول گردید.

وی گفت: در جلسه امروز نتیجه مذاکرات با مربیان خارجی را که توسط  آقای نیکو‌خصلت انجام شده بود و همچنین مربیان داخلی که توسط آقای سهرابی مدیر باشگاه انجام پذیرفته، برای اعضای هیات مدیره ارائه گردید و بعد از بحث و گفت‌و‌گو تصمیم بر این شد که بعد از بررسی های بیشتر نتیجه در جلسه فردا اعلام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از چهار گزینه اصلی این باشگاه نام برد و گفت: فرهاد کاظمی، ستار همدانی، یحیی گل محمدی و تونی اولیویرا شانس بیشتری برای هدایت تیم ماشین‌سازی تبریز دارند.

رحیمی تصریح کرد: البته هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز به توانایی‌های رودلفو که از مربیان فعلی ماشین سازی است اعتقاد داشته و حسین خطیبی نیز از مربیان بومی بادانش ‌و زحمتکش تیم ماشین‌سازی است.

وی افزود: هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی به دقت وضعیت این تیم را رصد کرده و دیروز نیکوخصلت به نمایندگی از هیات مدیره در تمرین تیم حضور یافته و دو ساعت نیز با کاپیتان تیم جلسه‌ای را برگزار کرده بود.

رحیمی تاکید کرد: نهایت تلاش و دقت هیات مدیره بهترین انتخاب برای تیم ماشین سازی است تا وضعیت این تیم در لیگ برتر سامان یافته و این تیم از خطر سقوط رهایی و با جایگاه شایسته لیگ را به اتمام رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار