جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجا‌ن‌شرقی (در حال بروزرسانی)/ مدارس پیش دبستان و دبستان در شیفت قبل از ظهر در تبریز تعطیل شد

به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا (یکشنبه پنجم دیماه) مدارس برخی از شهرستان‌‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است.
کد خبر: ۳۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 24 December 2016

به گزارش تابناک تبریز،بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، فردا در شیفت قبل از ظهر، در شهرستان مراغه کلیه مقاطع مدارس مناطق روستایی، مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول مناطق شهری و کلیه مقاطع مدارس استثنابی تعطیل اعلام می‌شود.

 
 مدارس پیش دبستان و دبستان در شیفت قبل از ظهر در تبریز تعطیل شد
 
در  نواحی پنجگانه تبریز  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی  مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد.
 

در شهرستان ملکان نیز در مناطق روستایی مدارس کلیه مقاطع، در مناطق شهری مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان شبستر ومنطقه تسوج؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است. همچنین مدارس مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول با یک ساعت تأخیر، رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان عجب‌شیر نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در بخش صوفیان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است. همچنین مدارس مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر ، راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان چاراویماق هم کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین در بخش نظرکهریزی، کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام است.

در شهرستان هشترود مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره ی اول روستایی، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌شود. همچنین بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

در شهرستان بناب نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی دوره‌ی اول متوسطه و پایه دهم متوسطه دوره‌ی دوم در در مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع در مناطق روستایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس‌ هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است و در بخش سیه رود شهرستان جلفا مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان آذرشهر و بخش گوگان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است.

همچنین در بخش خاروانا مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر در ساعت ۹ شروع خواهند شد

گفتنی است، به محض دریافت اخبار مربوط به تعطیلی مدارس سایر مناطق، اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار