استاندار آذربایجان شرقی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان
اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می کند که مسوولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء مدیریت و غرض ورزی اجتناب شود.
کد خبر: ۳۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 17 May 2015

استاندار آذربایجان شرقی در نامه ای به دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی فوری و دقیق به اتفاقات بازی جمعه شب تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران شد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی طرفانه مسابقات ورزشی یکی از مطالبات مردمی به ویژه نسل جوان است، تاکید کرده است: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می کند که مسوولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء مدیریت و غرض ورزی اجتناب شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: البته مردم ما علی رغم فرصت طلبی ها و غرض ورزی های رسانه های خارجی و شبکه های مجازی بیگانه با هشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده اند.

دکتر جبارزاده در قسمتی از این نامه با بیان این مطلب که متاسفانه در جریان مسابقه اخیر تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که با حضور بیش از 80 هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تصریح کرده است: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.

وی همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.

دستور استاندار آذربایجان شرقی بر پیگیری اتفاقات بازی تراکتور و نفت

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه ویژه بررسی حوادث جمعه شب ورزشگاه یادگار امام (ره) با حضور استاندار خبر داد و گفت: دکتر جبارزاده بر پیگیری سریع و منطقی اتفاقات این بازی از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تاکید کرد.

محمد شروین اسبقیان افزود: در این جلسه که دقایق پیش پایان یافت، رییس هیات مدیره باشگاه و فرماندار تبریز و سایر ارگان های ذیربط نیز حضور داشتند.

وی گفت: در این نشست استاندار آذربایجان شرقی طی مکاتبه ای با وزیر ورزش و جوانان خواستار دستور ویژه دکتر گودرزی به فدراسیون فوتبال برای روشن شدن مسایل شب گذشته ورزشگاه یادگار امام تبریز و احقاق حق تراکتورسازی شد.

اسبقیان اضافه کرد: دکتر جبارزاده در این جلسه با تاکید بر اینکه وظیفه دارم برای جلوگیری از پایمال نشدن حق تراکتورسازی و هواداران این تیم بزرگ تلاش کنم، اعلام کرد نتایج این بررسی ها در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع مردم فهیم آذربایجان خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: قبل از برگزاری این نشست دکتر نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان طی تماسی با شخص بنده پیگیر مساله بوده و خواستار ارایه گزارش در این زمینه شد که در همین ارتباط این اداره کل موضوع را در دستور کار قرار داده و گزارشی را تهیه و به وزارت ورزش و جوانان ارسال می کند.

اسبقیان افزود: شخص وزیر ورزش و جوان نیز از طریق مشاور خود و مدیرکل حراست مرکزی موضوع را پیگیر بوده و آقای حسنی خوی که در نشست امروز تبریز حضور داشت، گزارشی را از بازی شب گذشته به اعضای جلسه ارایه کرد.

وی اعلام کرد: در نشست امروز مقرر شد علاوه بر استانداری آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان طی نامه های جداگانه ای به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری و نتایج آن را در اختیار مردم قرار دهند.

اسبقیان ادامه داد: روز قبل از بازی تراکتور و نفت جلسه ای با حضور فرماندار تبریز و مهدی تاج رییس سازمان لیگ برگزار و دغدغه داوری و حساسیت بازی به ایشان انتقال داده و تاکید شد مردم انتظار دارند این بازی بدون حاشیه بوده و داور عادلانه قضاوت کند.

وی گفت: پس از بازی نیز موضوع از طریق تاج پیگیری و ایشان اعلام کرد موضوع با کفاشیان در میان گذاشته شده و قرار است با فغانی صحبت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با اشاره به برخی گمانه زنی ها و انتشار برخی اخبار بعضا غیر واقعی در تعدادی از رسانه ها، اعلام کرد: اطلاعات مربوط به بازی تیم های تراکتورسازی و نفت تهران و حوادث ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز فقط از طریق اداره کل ورزش و جوانان و به وسیله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پاسخ به اینکه گفته می شود، آنتن دهی خطوط تلفن و اینترنت دچار مشکل شده بود، گفت: به دستور نماینده عالی دولت در استان این موضوع نیز از طریق مراجع ذیصلاح تحت بررسی و رسیدگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار