کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 17 May 2015

شهردار، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرهای اسدآباد و ملایر با حضور در تبریز از پروژه های عمران شهری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، داوود بهرا شهردار  منطقه  یک دراین دیدار ضمن خیر مقدم  به میهمانان گرامی از حضور این عزیزان در شهر  اولین ها ابراز خرسندی نموده و گفت: شهر اسد آباد به واسطه مردم شریف و قهرمانش  به ویژه خطه سیدجمال الدین اسد آبادی از شهر های  مهم واساسی  استان  همدان  بوده و از حضور شهردار واعضاء شورای  شهر قدردانی نمودند.

بهرا گزارشی از فعالیتهای عمرانی خدماتی و فرهنگی منطقه  یک  را اعلام  کرد و گفت: چندین  پروژه مهم واساسی در این  منطقه  افتتاح و به بهره  برداری رسیده از جمله می توان به پروژه های روگذر گلکار، خیابان  بعثت، پارک  ایثار، پارک نگین  تبریز، چندین رشته خیابان  مهم در  مناطق  کم برخوردار، چند پارک  محله ای  وبوستان ، پروژه خروجی  رمپ  یوسف آباد  و پارک  معلم اشاره نمود.

وی افزود : هم اکنون چند رشته  خیابان  دیگر  در دست تملک می  باشد که توسط ستادهای مسیر گشائی منطقه اقدامات توافقاتی انجام  داده ومخصوصاً پروژه بسیار  مهم و اساسی طرح نجات تبریز یکی از مهم ترین آنها می باشد وهمچنین چند پارک و روگذر  دیگرو ساختمان بیمارستان کودکان سرطانی دردست  اجرا ، طراحی و اقدام  می باشد.

وی  گفت: باید به  این مطلب اشاره نمود که تمامی کارکنان ستادی شهرداری ازمتخصصین امر بوده ودارای مدارک عالی می باشند واین توفیقی است برای منطقه ویکی از رموز پیشرفت در اجرای  طرحها وپروژه های منطقه است .

در این دیدار شهردار اسد آباد عبدی کوند ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اشاره به این مطلب داشت که گزارشات و فعالیتهای شهرداری منطقه یک مثال زدنی بوده و میتواند برای بسیاری ازشهرها الگو باشد وتجربه خوبی است وباید ازتوان و قدرت این منطقه درحوزه های عمرانی خدماتی وفرهنگی بهره جست.

عبدی کوند اشاره کرد: شهرستان اسد آباد در مسیر زیارتی  عتبات عالیات بوده وبهترین پتانسیل را دارا می باشد. این شهر 150 هکتار  بوده وبا رویکرد اقتصادی اجتماعی وعلمی در این شهر مدیریت می  کنیم با  توجه به این که  شهر اسد آباد رشدی نابسامان دارد در  نظر داریم  از  تجارب دکتر داود بهرا شهردار منطقه یک تبریز و معاونین ومدیران ایشان در جهت اجرایی نمودن طرحهای  زیربنایی  بهره جسته  وامید است  برایمان راه گشا باشد  چرا که موفقیت  های به  عمل  آمده در شهرداری منطقه  یک تبریز از توانمندی شهردار وهم  قطاران  ایشان  خبر  میدهد.

در این دیدار اعضاء شورای شهر ومعاونین شهرداری اسد آباد از راهکارهای  پیشنهادی برای تسریع در اموراجرایی شهرداری  اسد اباد  در حوزه شهرسازی و عمران با معاونین منطقه یک گفتگو نموده و اذعان داشتند می توان جهت  تامین بخش های بودجه و اقدامات مهم در شهر اسد آباد ازاین تجارب بهره جست.

شایان ذکر است پس از این دیدار شهردار واعضاء شورای شهر اسد آباد همدان از چند پروژه منطقه یک بازدید به عمل آوردند.

همچنین جمعی از مدیریان شهرداری ملایر نیز در سفر مشابهی با حضور در شهر تبریز، از پروژه های عمرانی این شهر بازدید کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار