سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، تساوی را نتیجه مطلوب ذوب آهن قلمداد کرد.
کد خبر: ۳۶۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر ذوب آهن اصفهان با اشاره به موقعیت های زیاد ایجاد شده از سوی شاگردانش در بازی امروز، اظهار داشت: علاوه بر اینکه در اغلب دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، موقعیت های گلزنی مان، خطرناک تر از حریف بود.

کمالوند با اشاره به اشتباهات داوری رخ داده در بازی امروز، افزود: احترام زیادی برای آقای اکبریان قائل هستم و ایشان را یکی از بهترین داوران فوتبال کشورمان از لحاظ دانش و شخصیت می دانم ولی در دیدار امروز علاوه بر اینکه پنالتی صد در صد به سود ما گرفته نشد، به اعتقاد من، تبریزی نیز باید از بازی اخراج می شد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در واکنش به موقعیت های از دست رفته توسط پیمان بابایی، عنوان داشت: به هر حال استفاده از جوانان در ترکیب تیم تاوان دارد و ما نیز این ریسک را به جان خریدیم چرا که به آینده پیمان بابایی یقین داریم.

فراز کمالوند، نتیجه به دست آمده را بیشتر مورد رضایت ذوب آهن دانست و تصریح کرد: آنها برای کسب حداقل امتیاز آمده بودند و موفق نیز شدند، نتیجه مورد رضایت ما نیست ولی از عملکرد تک تک بازیکنان مان راضی هستم.

خاطرنشان می شود، دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار