نظمی:
مدیر سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: بدهی تونی اولیویرا پیش از دوره مدیریتی من بوده و بخشی را هم من پرداخت کردم.
کد خبر: ۳۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 06 February 2017
جشمید نظمی ظهر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در زمان مدیریت من و بعد از استعفای مجید جلالی با توجه به زمان اندکی که داشتیم و در کوران مسابقات بودیم، مذاکراتی برای بازگشت تونی اولیویرا به تیم تراکتورسازی انجام دادیم.

وی گفت: تونی ابتدا زیر بار نمی‌رفت که به تبریز بیاید و شرط کرده بود که ابتدا بدهی‌اش از زمان آقای جعفری پرداخت شود که بعد از مذاکرات زیاد قبول کرد که به تبریز بیاید مشروط بر اینکه در فرودگاه مطالبتش را دریافت کند.
 
 نظمی افزود: باشگاه تراکتورسازی مبلغ 149 هزار و یا 145 هزار دلار به تونی اولیویرا بدهکار بود که این بدهی از زمان مدیریت آقای جعفری بوده و وقتی که وی با تونی قرارداد می بست دلار هزار و خرده‌ای تومان بود که بعد از چند ماه به سه هزار تومان رسیده و در واقع بدهی باشگاه بابت اختلاف قیمت به وجود آمده دلار در آن مقطع زمانی بود.

مدیر سابق باشگاه تراکتورسازی در ادامه بیان داشت: در بدو ورود تونی به ایران صد هزار دلار بابت بدهی قبلی و 50 هزار دلار هم بابت پیش پرداخت قرارداد جدید به وی به صورت نقد دادم و وی بعد از شمارش پول‌ها کارش را در تیم تراکتورسازی آغاز کرد.

نظمی در مورد میزان قرارداد تونی در زمان مدیریتش گفت: من با وی 150 هزار دلار برای نیم فصل قرارداد بسته بودم که یک سوم در ابتدا و بقیه در طول نیم فصل داده شده و باشگاه تراکتورسازی بدهی به تونی در زمان مدیریت من ندارد و اگر در حضور سوم وی که بعد از من بود با تونی تسویه حساب شده باشد، میزان باقیمانده طلب باشگاه تراکتورسازی به وی بین 45 هزار تا 49 هزار دلار خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مورد شکایت بازیکنان خارجی از تیم تراکتورسازی گفت: در دوره مدیریت من در تیم تراکتورسازی سه بازیکن خارجی به نام‌های ‌علا عبدالزهرا، دیتمار بیکای و ادینهو جذب شده بودد که با عبدالزهرا فسخ قرارداد کرده و پول‌هایی را که به وی داده بودیم نیز استرداد کرده و تمامی حق و حقوق بیکای و ادینهو نیز پرداخت شده است.

وی گفت: پرونده حقوقی بازیکنان تیم تراکتورسازی در فیفا پیش از من هم در باشگاه بوده و در زمان من هم این مکاتبات با فیفا ادامه داشته و ما از حقوق باشگاه دفاع کردیم و باید دانست که صدور احکام فیفا به دلیل رسیدگی به تمامی زوایا شکایت زمانبر بوده و مشکل به وجود آمده تراکتورسازی مربوطه به امروز نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار