سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، ثبات و آرامش را مهم ترین عامل موفقیت تیمش عنوان کرد.
کد خبر: ۳۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 08 February 2017
به گزارش تابناک  تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل بازی مقابل سایپا البرز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۲بهمن ، بیان داشت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم، زیرا حریف مان طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و بقولی روی غلتک افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه تیمش شرایطی خوبی دارد، افزود: خوشبختانه شخصیت تیمی مان تکامل یافته و طی بازی های اخیر به خوبی توانایی هایمان را نشان داده ایم.

کمالوند با اشاره به اینکه گسترش فولاد نسبت به پتانسیل و بودجه، عملکرد فوق العاده ای طی فصل جاری داشته، بیان داشت: چون تیم ما از طرف بخش خصوصی اداره می شود، به همین دلیل ریخت و پاش مالی در این مجموعه معنا ندارد و عملکرد مان نماد اقتدار مدیریت مجموعه است.

فراز کمالوند حمایت مالک و هیئت مدیره و مدیریت مدبرانه مدیرعامل باشگاه را عامل اصلی موفقیت تیم دانست و تصریح کرد: از مربیگری در این باشگاه خوشحالم و دلیل آن ثبات و آرامش حاکم بر تیم است که حاصل تلاش تمامی ارکان باشگاه است و حرکت در این مجموعه براساس برنامه ریزی بوده و آهسته و پیوسته پیش ر فته ایم.

وی در ادامه تلاش بازیکنانش را ستود و اضافه کرد: نتایج تیم به خوبی نشانگر توانایی بازیکنان مان است و خوشبختانه قدرت تیمی مان در سطح مطلوبی قراردارد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، با اشاره به اینکه با حفظ آرامش بدنبال ارتقای جایگاه مان هستیم، عنوان داشت: خوشبختانه نه استرس سقوط داریم و نه سودای قهرمانی، به همین دلیل با آرامش در راستای تحقق هدفگذاری باشگاه پیش می رویم.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش با ابراز امیدواری نسبت به کسب سه امتیاز در بازی سایپا، اظهار داشت: انشالله با کسب پیروزی جهش چشم گیری در جدول خواهیم داشت و گامی بلند را برای تحقق هدف مان بر می داریم.

یادآور می شود، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سایپا البرز از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر، فردا- پنچ شنبه ۲۱ بهمن – از ساعت ۱۵ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار