فضای سبز استان افزایش یابد
به گزارش تابناک تبریز، همزمان با 15 اسفند روز درختکاری، استاندار به همراه فرمانده سپاه عاشورا به صورت نمادین دو نهال در محوطه استانداری آذربایجان شرقی کاشتند.
کد خبر: ۳۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 05 March 2017
مراسم روز درختکاری و آیین نمادین کاشت نهال باحضور استاندار آذربایجان شرقی وفرمانده سپاه عاشورا درمحل استانداری برگزار شد.

به گزارش تابناک تبریز استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه کاشت نهال در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که زندگی انسان‌ها به نسبت تعامل باطبیعت بستگی دارد خاطرنشان کرد، مردم باید نسبت به توسعه فضای سبز اهمیت بیشتری قائل شوند.

وی اضافه کرد،با توجه به مشکلات شهرنشینی و آلودگی کلانشهرها امروزه مراقبت و نگهداری از فضای سبزنه به عنوان یک وظیفه بلکه یک اجبار است.

جبارزاده به مساحت 90هکتاری فضای سبز در استان اشاره کرد و گفت،این رقم باید متناسب با جمعیت 3/8میلیونی استان افزایش داشته باشد.
 
فرهنگ جدید نهال کاری زوج های جوان قابل تقدیر است
 
وی به فرهنگ جدید برخی زوج های جوان مبنی برنهال کاری به مناسبت ازدواج اشاره کرد و گفت،این نوع فرهنگ ها باید رواج پیدا کند تا جامعه شاد وسالم داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد:شهرداران باید بخشی ازبودجه خود رابه افزایش فضای سبز اختصاص دهند.
 
درختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویر

درختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویردرختکاری استاندار در روز درختکاری+تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار