پیش بازی ماشین سازی – صنعت نفت
تیمهای ماشین سازی و صنعت نفت فردا در تبریز رو در روی هم قرار می گیرند.
کد خبر: ۳۹۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 08 March 2017
به گزارش تابناک تبریز،  ماشین سازی تبریز در دومین روز هفته بیست و چهار لیگ برتر در دیدار حساس و حیاتی فردا  میزبان صنعت نفت آبادان است.

 
 
ماشین سازی که در هفته پیش مقابل استقلال خوزستان اوج گرفته بازی خوبی را ارائه داد و با یک گل شکست خورد همچنان با کسب ۱۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی به سر می برد.
شاگردان فرهاد کاظمی با کسب پیروزی مقابل صنعت نفت می توانند امیدهای زیادی را برای بقا در لیگ برتر کسب کنند اما شکست یا تساوی این تیم ممکن است این تیم را یک قدم دیگر به لیگ آزادگان نزدیک تر می کند.

صنعت نفت هم که با فیروز کریمی چند هفته ای بود در دور ناکامی بود در هفته گذشته برد شیرینی مقابل پیکان کسب کرد و هم اکنون با کسب ۲۵ امتیاز هم اکنون در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این تیم می تواند با کسب پیروزی در برابر ماشین سازی یکی دو پله در جدول صعود کنند. شکست صنعت نفت تغییری در جایگاه این تیم به وجود نمی آورد اما تیمهای پایین دستی را نزدیک تر می کند.

دیدار رفت این دو تیم در آبادان با نتیجه ۳-۰ به سود تیم صنعت تمام شد. در آن مسابقه نادر دست نشان هدایت تیم آبادانی را بر عهده داشت و رسول خطیبی هدایت ماشین سازی را بر عهده داشت.

سرمربی نفت آبادان به دلیل محرومیت نمی تواندتیمش را از کنار زمین همراهی کند.ماشین سازان نیز حبیب گردانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.


ماشین سازی تبریز- صنعت نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰  ورزشگاه یادگار امام تبریز
تیم داوری: اشکان خورشیدی – آرمان اسعدی – یعقوب حجتی – سعاد وفاپیشه – ناظر: فریدون اصفهانیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار