سرلشکر دکتر محسن رضایی در تبریز؛
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس تاکید کرد که باید به دنبال شکوفایی انرژی های انقلابی باشیم و به تفکر انقلابی برگردیم و این نیاز امروز کشور است و با انرژی هایی که برای واکنش های سیاسی منفعت طلبانه صرف می شود، نمی توان به پیشرفت رسید.
کد خبر: ۳۹۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 09 March 2017
انقلابی بودن یعنی آقا مهدی باکری شدن/باید به دنبال شکوفایی انرژی های انقلابی باشیم و به تفکر انقلابی برگردیم
دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر پنجشنبه 19 اسفندماه در در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی و بزرگداشت سالروز عملیات خیبر و بدر در سالن شهید شایان مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور گفت: کسانی که انقلاب اسلامی ایران را مطالعه می کنند در  نکته ای در حیرت و تعجب می مانند و آن چرایی ایستادگی و بهای مردم ایران که پای انقلاب داده اند.
 
دکتر رضایی در این زمینه تصریح کردند،حتی دشمنان ما نیز در این مورد در حیرت هستند.استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با پرسیدن چرایی این ایستادگی مردم ایران گفت که باید برای یافتن چرایی این موضوع به نماد ایستادگی باید پی برد. چه کسانی نماد ایستادگی هستند؟
 
دکتر رضایی در پاسخ تصریح کرد؛ باید چرایی این ایستادگی را از چهره ی خانواده های شهدا و چهره جانبازانی که از جراحات شکنجه می کشند و لی شکر خدا میکنند دریافت نمود. در چهره ی فرزندان شهدا که  بی پدری را چشیده اند باید جواب این سوال را یافت.از چهره پاک و صادق یک فرد آدر بایجانی به نام آقا مهدی باکری میتوان فهمید که علت این ایستادگی ملت ایران چیست؟
 
‌دبیر مجمع تشخیض مصلحت نظام در مورد هویت ملی و مذهبی ایرانی ها تصریح کرد،امام (ره) در طریف القدس در سال ۶۰ در بیانیه ای فرمودند فتح الفتوح شما تربیت این جوانانی است که متحول شده اند.
دکتر رضایی ادامه داد، این تحول را به خوبی میتوان در اندیشه آقا مهدی دید. باکری ثمره انقلاب است. تحول احیای هویت ملی ما بود.
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع)   با اشاره به اینکه هویت مان را در انقلاب اسلامی پیدا کردیم افزود، هویت ما شاهنشاهی نبود و جشن‌هاي تصنعی ٢٥٠٠ ساله هويت ما را نمايندگي نمي‌كرد. اگر قهرمانان ایران پیش از اسلام، امروز در بين ما بودند، با پیشانی بند یا زهرا در جبهه های اطراف ایران، می‌جنگیدند.
 
وی با اشاره به اینکه اخلاق و شخصیتمان با انقلاب عوض شدتاکید کرد هرکس که انقلابی می شد،احساس تکلیف و احساس وظیفه برای رفع کمبودها می کرد و برای رضای خدا و مردم کار می کرد نه برای رضایت فضای مجازی و روسای خود.
 
دکتر رضایی دومین عامل ایستادگی ملت ایران را اقتدار دانست و افزود؛ دومین نماد ایستادگی اقتدار بود، که در سایه هویت و خودباوری و اعتماد به نفس به دست آمد.
وی به نقش لشکر عاشورا در عملیات خیبر و بدر اشاره کرد و گفت که لشکر ۳۱ عاشورا در کربلای ۵ درخیبر را باز کردتد.

وی اضافه کرد،این اقتدار است که تکفیری ها نتوانسته اند وارد ایران شوند و امروزه دشمنان به دنبال گرفتن هویت و اقتدارمان هستند و ما نیز در حال برداشتن گام سوم هستیم. 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد و ما با هویت و اقتدار به دنبال پیشرفت هستیم و دشمن به دنبال گرفتن هوبت و اقتدار ما هستند.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتقاد از توهين به اقوام كشور در فضاي مجازي و حقيقي اظهار داشت: گاهي ديده مي شود كه دشمنان به  قومی توهین می کنند. ایران از هم نشینی اقوام درست شده و بدون اقوام معنایی ندارد. اقوام ایرانی، فرزندان این خاکند. بیست سال پیش در تبریز گفتم که آقا مهدی تبلور غیرت آذربایجان است. امروز می خواهم بگویم که باکری نه تنها نماد آذربايجان بلكه نماد هویت ایران اسلامی است.
 
 فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس  تاکید کرد که باید به دنبال شکوفایی انرژی های انقلابی باشیم و به تفکر انقلابی برگردیم و این نیاز امروز کشور است و با انرژی هایی که برای واکنش های سیاسی منفعت طلبانه صرف می شود، نمی توان به پیشرفت رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار