کد خبر: ۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 27 May 2015

 فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي اولين کار فرماندهان در مجموعه را تکريم ارباب رجوع دانست و گفت: نارضايتي مردم در مجموعه هاي انتظامي به هيچ عنوان قابل قبول نيست.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، محمدحسن محسن خانی، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، در حاشيه جلسه شور عمومي استان ضمن گراميداشت روز پاسدار و تبريک اعياد شعبانيه به همه تلاشگران عرصه نظم و امنيت در اقصي نقاط کشور و بالاخص کارکنان استان گفت: هرکسي که امروز براي پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي سعي و تلاش مي نمايند به معني واقعي کلمه، پاسدار است.

وي در ادامه با بيان اينکه اولين کار فرماندهان در مجموعه تکريم ارباب رجوع است و به هيچ عنوان نارضايتي مردم در مجموعه هاي انتظامي قابل قبول نيست، افزود: امسال از سوي مقام معظم رهبري سال همدلي و همزباني نامگذاري شده است و بايد يک مسئول و فرمانده پرسنل زير مجموعه خودش را رقيب خود نداند و مثل يک پدر براي زير مجموعه باشد و بايد از بعضي امتيازات به خاطر پرسنل تحت الامر خودش چشم پوشي کند و نگاهش بايد مثل نگاه پدرانه باشد.

وي در پايان گفت: ورزش و انضباط جزو کار ويژه همه مجموعه باشد و بازديدهاي غيرمحسوس و محسوس از استان و شهرستان ها بايد بصورت مستمر اجراء شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار