کد خبر: ۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 27 May 2015

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از بازیکنان و کادرفنی تیمش خواست از همان بازی اول فصل ، لیگ را جاه طلبانه و با هدف قهرمان شدن آغاز کنید چراکه شما شایسته ترین تیم برای رسیدن به این عنوان هستید.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون مهندس نجفی که در رختکن مس در آغاز تمرینات پیش فصل تیم در جمع بازیکنان و کادرفنی سخن می گفت با اعلام این که فصل قبل به عنوان سومی راضی و قانع نبودیم از بازیکنان و مربیانش خواست از همان نخستین بازی فصل با تفکر قهرمانی و تصاحب جام وارد مسابقات شوند و جاه طلب ترین تیم لیگ باشند.

وی در ادامه افزود: مدیریت باشگاه و مدیران بالادستی شرکت ملی صنایع مس ایران تمامی امکانات لازم برای موفقیت تیم را فراهم و تدارک دیده اند و ما همه جانبه از تیم فوتسال مس حمایت خواهیم کرد.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جذب و ورود بازیکنان جدید به ترکیب مس سونگون در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: همه شما بازیکنان شاخص و شناخته شده فوتسال کشور هستید و همدیگر را به خوبی می شناسید و مطمئنم با اتحاد ، دوستی و همدلی ، دست به دست هم با قدرت برای تحقق اهداف خودتان و پر کردن تنها عنوان خالی در کلکسیون افتخاراتتان که همانا قهرمانی در لیگ برار فوتسال ایران است تلاش خواهید کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در عین حال از بازیکنان و کادرفنی تیمش خواست در لیگ برتر امسال بدون توجه و ورود به مسایل حاشیه ای ، در زمین بازی نتیجه دلخواه خود و باشگاه را کسب کنند و برای سربلندی فوتسال آذربایجان سنگ تمام بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار