رضا رحمانی نماینده مردم تبریز در مجلس در جلسه کمیسیون صنایع و معادن برای چهارمین سال پیاپی به اتفاق آرا در سمت ریاست این کمیسیون ابقا شد.
کد خبر: ۴۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 27 May 2015


رضا رحمانی نماینده مردم تبریز در مجلس در جلسه کمیسیون صنایع و معادن برای چهارمین سال پیاپی به اتفاق آرا در سمت ریاست این کمیسیون ابقا شد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، رضا رحمانی در جلسه دیروز کمیسیون صنایع و معادن برای چهارمین سال پیاپی به اتفاق آرا در سمت ریاست این کمیسیون ابقا شد.

وی که برای چهارمین سال متوالی ریاست این کمیسیون را عهده‌دار می‌شود، در سه سال گذشته توانسته با مدیریت شایسته و تخصصی، اعتماد ۲۶ نماینده مطرح این کمیسیون تخصصی و مهم مجلس را حفظ کند.

همچنین در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عزیزاکبریان با ۲۷ رأی و محمدرضا خانمحمدی خرمی با ۲۷ رأی به ترتیب به عنوان نواب رئیس اول و دوم، رمضانعلی سبحانی‌فر با ۱۳ رأی به عنوان سخنگو، الیاس طاهری با ۱۸ رأی و الله‌ویردی دهقان با ۱۶ رأی به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس انتخاب شدند.

در این جلسه روح‌الله عباسپور به عنوان رئیس کمیته صنعت و سیدهادی حسینی نیز به عنوان رئیس کمیته ارتباطات مجلس انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
جناب اقای رحمانی یک فکری هم به مستمری بگیران مشاغل سخت وزیان اور اینده ساز بکنید. که با نام سازمان گسترش ونو سازی وزارت صنایع بوجود امده وحال به جای ارایه خدمات مثل زالو خون بازنشستگان را میخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار