رئیس انجمن فیلم آذربایجان شرقی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان همراه انجمن فیلم آذربایجان شرقی است.
کد خبر: ۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 28 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ، سیروس مصطفی در آئین اختتام نخستین جشنواره فیلم میراث فرهنگی ، افزود: اداره کل میراث فرهنگی اولین چراغ همکاری با هنرمندان فیلمساز را روشن کرد و امیدواریم همراهی میراث فرهنگی استان الگویی باشد برای سایر نهادهای دولتی.

مصطفی با اشاره به این جشنواره سه روزه خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره فیلم میراث فرهنگی همزمان با هفته میراث فرهنگی با شرکت 40 نفر فیلمساز استانی و 90 فیلم در قالب فیلم کوتاه ، فیم داستانی و مستند و با موضوع میراث فرهنگی برگزار شد.

وی استقبال پرشور فیلمسازان استانی از موضوع این جشنواره را امیدوار کننده عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به استقبال فیلمسازان و همکاری اداره کل میراث فرهنگی امید می رود این جشنواره در سال های آتی نیز با سطح کیفی بالاتری اجرا شود.

مصطفی برگزاری نشست های تخصصی همزمان با پخش فیلم و همچنین حضور کارشناسان میراث فرهنگی در این نشست های تخصصی را یکی از نقاط قوت این جشنواره عنوان کرد.

لازم به ذکر است که آئین اختتام این جشنواره با حضور ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی و فیلمسازان استانی برگزار شد.

همچنین در پایان این برنامه از کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و همچنین فیلمسازان استان به دلیل حضور تاثیر گذارشان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار