سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا داریم، هر چند اولویت باشگاه این نمی باشد.
کد خبر: ۴۰۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 05 April 2017
 فراز کمالوند عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: هدفگذاری گسترش فولاد قرار گرفتن بین شش تیم است و روند تیم رو به رشد بوده است.

وی گفت:هم مالک، هم مدیر عامل و هم هیات مدیره از نتایج تیم رضایت داشته و خود من هم به صورت نسبی رضایت دارم.

فراز کمالوند تصریح کرد: 40 امتیازی شدن تیم دور از دسترس نیست و سه بازی خانگی داریم و تلاش می کنیم که در بین شش تیم قرار گیریم و نیم نگاهی هم به آسیایی شدن داریم، هر چند اولولیت باشگاه این نبوده است.

وی عنوان کرد: باشگاه گسترش فولاد شخصتی تیمی پیدا کرده است و هیچ حریفی خود را برابر گسترش فولاد پیش از بازی برنده نمی داند و در تهران مقابل استقلال بازی باخته را به تساوی کشانده و در برابر پرسپولیس نیز با گل دقایق اواخر بازی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند گفت: یکی از برنامه های من آهسته آهسته جوانگرایی تیم است و در بازی قبلی چند بازیکن جوان نظیر مختاری و ملکی  را در میدان دادیم و نتیجه اعتماد خود را گرفتیم.

وی تصریح کرد: تنها تیم شهرستانی هستیم که تماشاگر نداریم و اگر تنها 5 هزار تماشاگر داشتیم امروز 5 امتیاز بیشتر کسب کرده و الان تیم سوم جدول بوده و در کورس قهرمانی بودیم و تمامی تیم های بالاتر از ما در جدول پتانسیل تماشاگر دارند.

سرمربی تیم گسترش فولاد عنوان کرد: امسال تنها دو باخت خارج از خانه داشتیم که یکی برابر صدرنشین بوده و دیگر برابر پدیده بود که در آن بازی پنالتی هم از دست دادیم.

وی تاکید کرد: بهترین تعریف را از تیم گسترش فولاد را برانکو کرده است که عنوان کرد گسترش فولاد بهترین ساماندهی در بازی و حمله را دارد.

کمالوند عنوان کرد: این موضوع را برای اولین بار عنوان می کنم وقتی عازم اهواز بودیم در تهران پرواز ما 3 ساعت تاخیر داشت و دو بازیکن تیم بدون اجازه در محوطه فرودگاه با دوستان خود برای دیدن کفش ورزشی رفتند و با وجود اینکه بسیار این دو بازیکن احتیاج داشتیم این دو بازیکن را کنار گذاشتیم و در اهواز 2 بر 2 مساوی کردیم.

وی افزود: من شاید موهایم سفید شده است اما هنوز پیر نشدم و از هیچ چیز نیستم و در بازی قبلی کوروش ملکی میدان دادم و این بازیکن دیگر بازیکن هفته اول نیست که ترس داشت و مختاری و یوسف سیدی هم بسیار خود در ترکیب تیم قرار گرفته و بازی کردند.

کمالوند گفت: در سال 87 مهدی کیانی را به تراکتور آوردم که تنها 18 سال داشت و سه بازی در ترکیب تیم قرار نداشته و کم کم از وی استفاده کرده و در مورد محمد ابراهیمی نیز همین طور عمل کردم و روشی به کار بردم که جوان ها رفته رفته اعتماد به نفس پیدا کرده و حالا بهترین بازیکنان تیم شان هستند.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز تاکید کرد: در بازی مقابل استقلال در سال 88 که در ماه رمضان شد 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و در این بازی من مربی ترسیده بودم چه برسد به بازیکنان جوان تیم ‌و آهسته و پیوسته از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

کمالوند گفت: بازی سختی برابر استقلال داریم و این تیم در 10 هفته اخیر بیشترین امتیاز را کسب کرده و من از تماشاگران تبریزی می‌خواهم اگر دوست دارند گسترش فولاد به پیروزی برسد فردا در بنیان دیزل حضور یابند.

وی گفت: از بازی تیم ملی ایران تبریک گفته و واقعا جا دارد صعود تیم ملی ایران را تبریک بگویم و 7 بازی در تیم ملی کرده و گل نخورده و میانگین سنی تیم ملی را پایین آورده است و من از آقای تاج می خواهم که قرارداد وی را برای دوره بعدی جام جهانی تمدید کنند و این دوره که تیم ملی ایران با پیروزی حتمی خود برابر ازبکستان جشن صعود خواهند گرفت.

کمالوند گفت: به کار کی روش اعتقاد دارم و وی مربی بزرگی است که سابقه مربیگری در منچستر را هم دارد و در مورد عدم دعوت از تیم گسترش فولاد در تیم ملی به نظر ایشان احترام گذاشته و از شجاعیان و ابراهیم‌زاده و حتی نقی‌زاده می خواهم که برای ملی‌پوش شدن تلاش بیشتری کنند.

وی در بخش پایانی سخن خود گفت: اولویت من باشگاه گسترش فولاد است و تا روزی که من را برکنار نکنند در این تیم خواهم بود و هیچگاه به مربیگری تیم تراکتورسازی بازنگشته و بهترین مربی برای تراکتورسازی همان آقای قلعه‌نویی است./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار