کد خبر: ۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 28 May 2015

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت فراهم سازی بسترهای لازم برای خیرین مدرسه ساز و حمایت همه جانبه از آنان تاکید کرد.

محمد صادق پورمهدی روز چهارشنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی در جلفا اظهار کرد: باید به خیرین اطمینان لازم برای هموار سازی شرایط مشارکت آنان و حل و فصل بروکراسی اداری داده شود.

وی افزود: هر جا نیاز به عمران و آبادانی است خیران از دولتمردان پیش قدم بوده و جلوتر حرکت می کنند و این مایه بسی افتخار برای نظام اسلامی است.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر حمایت قاطع و همه جانبه دولت از خیران مدرسه ساز تاکید کرد و گفت: دولت یازدهم در پشتیبانی و دستگیری از خیران دریغ نخواهد کرد و همیشه در کنار آنان خواهد بود.

پور مهدی با بیان اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای آموزشی و پرورشی استان نیست، از همه افراد خیر و نیکوکار خواست در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی به کمبود فضاهای آموزشی در شهرهای جدید و مسکن مهر اشاره کرد و افزود: در این رابطه زمین مورد نیاز و پروانه های ساختمانی به سهولت در اختیار خیرین قرار می گیرد.

وی شهرداران استان را مکلف به همراهی و همکاری خیرین مدرسه ساز در صدور مجوز احداث و زمین و خدمات مورد نیاز به فضاهای آموزشی خیر ساز کرد.

پورمهدی همچنین تاسیس موسسه حقوقی به منظور سهولت در نتیجه بخش بودن مشارکت خیران مدرسه ساز ر ا خواستار شد.

هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با حضور خیرین مدرسه ساز از سراسر کشور به میزبانی شهرستان جلفا و منطقه ازاد ارس در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد.

در این همایش 17 خیّر مدرسه ساز کشوری و استانی با اهدای هدایا و لوح یادبود تجلیل شدند.

همچنین خیرین مدرسه ساز در این جشنوراه یک روزه احداث 20 با مدرسه 6 تا 12 کلاسه و تکمیل فضاهای آموزشی را به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال متعهد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار