بیت الله عبداللهی نماینده جدید مردم اهر در مجلس شورای اسلامی که 3 هفته قبل با حمایت اصلاح طلبان به این سمت نائل گردیده است طی اظهاراتی انتقادی ، اتهامات سنگینی را به بدنه دولت وارد نمود چرا که معتقد است این دولت است که مانع پیشرفت اهر تا کنون شده است.
کد خبر: ۴۳۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 11 June 2017
بیت الله عبداللهی نماینده جدید مردم اهر در مجلس شورای اسلامی که 3 هفته قبل با حمایت اصلاح طلبان  به این سمت نائل گردیده است طی اظهاراتی انتقادی ، اتهامات سنگینی را به بدنه دولت وارد نمود چرا که معتقد است این دولت است که مانع پیشرفت اهر تا کنون شده است. او برای اثبات این مدعا مثالهای متعددی را می زند که نتیجه همه آنها تنها یک چیز است و آن اینکه دولت مانع جدی توسعه این شهرستان است.
 
وی می گوید : به اعتقاد بنده عواملی وجود دارد که معادن آذربایجان شرقی و شهرستان‌های اهر و هریس شکوفا نمی‌شود  امیدوارم که اشتباه کرده باشم، آذربایجان شرقی بعد از استان کرمان بهترین معادن را دارد و شهرستان اهر جزو شهرستان‌هایی است که بهترین معادن طلا و مس را دارد ولی در این حوزه به شکوفایی نرسیده‌ایم و چرا امکان این به وجود نیامده که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در این منطقه فعال شود.
 
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معادن یکی از زمینه‌های ایجاد اشتغال برای جوانان است نه ادارات و کسانی که سیستم اداری را بزرگ‌ نمایی کردند در واقع به کشور خیانت کرده‌اند، زمانی در کشور بودجه عمرانی 40 درصد و بودجه جاری 60 درصد بود ولی اکنون متأسفانه بودجه عمرانی کشور 20 درصد و بودجه جاری 80 درصد شده است و هر اندازه‌ای که نفت به فروش برسد و از مردم مالیات اخذ شود به سیستم ناقص اداری منتقل می‌شود.
 
عبداللهی با بیان اینکه شهرک صنعتی شهرستان اهر بهترین زمینه سرمایه‌گذاری را دارد گفت: حدود سه سال قبل کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ‌زنی شده ولی در طول این سه سال کوچک‌ترین قدمی برداشته نشده است و این کم‌لطفی و بی‌توجهی‌ها عمدی است و احتمال می‌دهم که شرکت مس در اختیار برخی مافیا قرار دارد و همین مافیا اجازه نمی‌دهد که چنین کارخانه‌هایی در شهرستان‌ها ایجاد شود.
 
وی اضافه کرد: چگونه می‌شود که کارخانه‌ای به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ‌زنی شود و در طول سه سال برای احداث آن قدمی برداشته نشود و به اعتقاد بنده آهک هیدراته همیشه مورد استفاده است و این‌گونه نیست که بعد از تولید به فکر بازاریابی برای آن باشیم.
این اظهارات در صورتی که صحت داشته باشند بهترین سند برای اثبات بی کفایتی مسئولین شهرستان اهر به منظور ارتقای جایگاه این شهرستان در کشور با توجه به وسعت منابع مادی و معنوی موجود در این شهرستان می باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار