معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تغییر ساعات کار اداره‌ها استان آذربایجان‌شرقی یک تصمیم کشوری بوده و تصمیمی نبوده که سر خود بگیریم.
کد خبر: ۴۴۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 29 June 2017

علی نواداد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص موضوع تغییر ساعات کاری اداره ها، اظهار کرد: تغییر ساعات کار اداره‌ها استان آذربایجان‌شرقی یک تصمیم کشوری بوده و تصمیمی نبوده که  سر خود بگیریم.

وی با اشاره به گرمی بی‌سابقه در سراسر کشور و استان آذربایجان شرقی و درخواست وزارت نیرو از وزارت کشور جهت جلوگیری از قطعی برق احتمالی در تابستان، اظهار کرد: برای جلوگیری از قطعی برق و مصرف بهینه تغییر ناچیزی در ساعات کاری ایجاد شده که برای استان آذربایجان شرقی نیم ساعت تغییر لحاظ شده، البته برای برخی استان های دیگر تا یک ساعت نیز تغییر وجود داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: طبق صلاحدید اداره برق تغییر نیم ساعته در ادارات استان کافی بود.
وی خاطرنشان کرد: تغییر در ساعات اداره‌های استان برای رفاه حال شهروندان بوده و با پیش بینی صورت گرفته هیچ اختلالی در وضعیت ایجاد نکرده است.

نواداد با یادآوری اینکه تغییر ساعات در اداره های استان فقط برای سه ماه تابستان بوده و در مهرماه همان ساعات قبلی خود خواهد شد، افزود: برخی کارمندان گلایه از تغییر ساعات داشتند که نمیتوانند کودکان خود در وقت خود به مهدکودک ها و مدارس ببرند ولی این تغییرات در تابستان بوده و مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند و از این رو مشکلی پیش نخواهد آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار