مراسم افتتاح "مرکز رشد فناوری نرم " دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و سید محمد حسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 12 June 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مسئول راه اندازی و مدیر این مرکز، توسعه کارآفرینی و ایجاد بسترهای مناسب جهت تجاری سازی دستاوردهای هنری، فرهنگی و کمک به رونق اقتصادی و ایجاد فضای لازم جهت گسترش واحدهای دانش بنیان خصوصاً در زمینه هنر و بستر سازی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید مبتنی بر فناوری های نرم و نهایتاً کمک به ارتقا و اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی را از اهداف مهم ایجاد مرکز رشد فناوری های نرم در دانشگاه هنر اسلامی تبریز خواند .

ابراهیم ایمانی افزود: با افتتاح رسمی این مرکز 7 واحد تخصصی در زمینه «طراحی و تولید محصولات چند رسانه ای» ، «طراحی وتولید نمونه ساز چاپ بات» ، «طراحی و تولید مبلمان با رویکرد زندگی اسلامی و ایرانی» ، «طراحی و تولید کفش بر اساس استانداردهای بومی ایرانی» ، «طراحی الکوریتمیک گره های هندسه اسلامی» ، «سامانه هوشمند طراحی و تولید سفارشی فرش دستباف» و «طراحی و تولید بسته بندی پایدار برای محصولات صنایع دستی» فعالیت خود را آغاز و در دفاتر تحویلی مستقر شدند .

مدیر مرکز فناوری های نرم دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود: علاقمندان می توانند جهت دریافت فرم های پذیرش به آدرس پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز مراجعه نمایند .

ایمانی اضافه کرد: این مرکز با دادن مشاوره تخصصی، خدمات علمی و آموزشی، خدمات مالی و اعتباری و بازاریابی و پروژه یابی آماده پشتیبانی از متقاضیان واجد شرایط می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار