فرماندار اهر رفتنی شد

با حکم وزیر کشور فرماندار اهر به سمت معاون استاندار وفرماندار ویژه خوی منصوب شد.
کد خبر: ۴۷۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 01 August 2017
  وزیر کشور در حکمی سید محمد عابدی را به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید محمد عابدی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم آذربایجان غربی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

سید محمد عابدی متولد سال ۱۳۴۴ در قم می باشد و اصالتا اهل شهرستان خوی از آذربایجان غربی است.

عابدی  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جغرافیا و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری می باشد.

وی از سال های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ در زمان فرمانداری پرویز امجدی و رضا عبادی در شهرستان اهر به عنوان معاون فرماندار مشغول به خدمت بود.

همچنین پیش از این سمت‌ های مختلفی همچون بخشداری مشگین‌ شهر و معاونت فرمانداری‌ های مشگین‌ شهر و شبستر را عهده‌ دار بوده و از اول دی ۱۳۷۶ به مدت پنج سال نیز فرمانداری چالدران در آذربایجان غربی  را بر عهده داشته است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، عضو کمیته امنیتی کمیسیون ایران و ترکیه و کارشناس مطالعات سیاسی و دانشجویی استانداری آذربایجان‌ شرقی از دیگر مسئولیت‌ های وی در مجموعه وزارت کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار