چهار پروژه بزرگ عمران شهری با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهر خامنه افتتاح شد
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد که شهر خامنه به عنوان زادگاه پدری مقام معظم رهبری ظرفیت جذب گردشگران رویداد تبریز ۲۰۱۸ را دارد،
کد خبر: ۴۸۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 27 August 2017
به گزارش تابناک تبریز ، مراسم افتتاح همزمان چهار پروژه عمران شهری ساختمان شهرداری، ساختمان شورای اسلامی، تالار شهر و فاز دوم خیابان شهدای مدافع حرم عصر روز شنبه 96/6/4 با حضور دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی و خانواده های شهدا و ایثارگران  در محل ساختمان تالار شهر خامنه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم طالب پور فرماندار شهرستان شبستر و شریفی شهردار خامنه هر یک به نوبه خود ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر و تشکر از کلیه میهمانان بالاخص استاندار محترم و هیأت همراه به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان شبستر و شهر خامنه پرداختند. شریفی توضیحات مختصری در خصوص هر کدام از چهار پروژه ارائه نمود و اجرای آنها را حاصل مساعدت های مسئولین استانی و شهرستانی، مشارکت های مردمی و تلاش و کوشش پرسنل خدوم شهرداری عنوان کرد.


در ادامه  جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فرماندار شهرستان و شهردار خامنه با اعلام این موضوع که شهر خامنه به عنوان زادگاه پدری مقام معظم رهبری ظرفیت جذب گردشگران رویداد تبریز ۲۰۱۸ را دارد، افزود: طرح احیای املاک پدری مقام معظم رهبری که در سفر قبلی به شهر خامنه بدان اشاره شد پتانسیل لازم برای جذب گردشگر و معرفی شهر خامنه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری تبریز 2018 را ایجاد می کند که امیدواریم بعد از تأیید دفتر مقام معظم رهبری به زودی شاهد اجرای این پروژه در شهر خامنه باشیم. همچنین علاوه بر آن امیدواریم با تلاش های فرماندار شهرستان شبستر و شهردار خامنه تا دی ماه سال جاری و آغاز رویداد تبریز 2018 شاهد اجرای پروژه ساماندهی محوطه درختان چنار و احداث پارک چنار باشیم.
 
وی همچنین از مساعدت استانداری و تأمین مالی بخشی از هزینه های احداث مجموعه ورزشی فرهنگی مخصوص کارگران در شهر خامنه خبر داد و از  معاون عمرانی و مدیران کل استان خواست که به شکل ویژه ای به مسائل مربوط به شهر خامنه بپردازند و به جد پیگیر حل مشکلات شهر خامنه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار