واکنش امام جمعه تبریز به مناظره پزشکیان و بیگی در دانشگاه تبریز:

توصیه من مبنی بر لغو مناظره براساس درخواست مسوولان سیاسی بود

امام جمعه تبریز در واکنش به حاشیه‌های مناظره بیگی و پزشکیان گفت: توصیه بنده برای جلوگیری از تنش احتمالی بود و گرنه تاکید براین کار نداشتم.
کد خبر: ۵۱۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 28 October 2017
 حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تبریز در خصوص حواشی مناظره بیگی و پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اولا من از حضور نمایندگان محترم و مسوولان در دانشگاه‌ها خیلی خوشحال هستم، توصیه ما هم همین است که مسوولان در دانشگاه و جمع دانشجویان حضور پیدا کرده و پاسخگویی آنها باشند.

وی افزود: خود مقام معظم رهبری مسوولان را راهنمایی و توصیه می‌کنند که در مجامع دانشگاهی حضور پیدا کنید، اصل مناظره خیلی خوب است، منتهی از یکی دو روز قبل مسوولان سیاسی استان از من خواستند که من تدبیری بیاندیشم چرا که اخباری به آنها رسیده بود که در حاشیه این مناظره احتمال دارد موارد تنش‌زا به وجود بیاید وگرنه این دوبزرگوار در مجلس با هم هستند و با هم تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه تبریز گفت: به علت مواردی که دوستان پیش‌بینی می‌کردند در مجلس ختم همشیره آیت الله العظمی سبحانی در تبریز هر دو عزیز را دیدم و خواهش کردم توجه داشته باشند که خدای نکرده یک حرفی زده نشود که دشمنانان و کسانی که دنبال تنش و سواستفاده هستند، بهره‌برداری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی استان بار دیگر مواردی را مطرح کردند و به همین دلیل شب گذشته ساعت 12 پیامکی را به هر دو عزیز فرستادم که شاید این مناظره به مصلحت نباشد.

وی تصریح کرد: این توصیه ارشادی بود و نگفتم حتما این کار را نکنند.

امام جمعه تبریز همچنین ضمن ابراز تاسف از انتشار متن پیامک خود به پزشکیان مبنی بر توصیه برای لغو مناظره، تاکید کرد: این اقدام کار بسیار غیراخلاقی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار