استاندار آذربایجان‌شرقی
فارس:استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ما از تعهد ایجاد اشتغال ۱۰۰ هزار نفر تنها توسط یک واحد تولیدی در شبستر استقبال می‌کنیم و باید اعتقاد داشته باشیم که نباید مواد و تبصره قوانین موجب مانع توسعه تولید و اشتغال باشد.
کد خبر: ۵۲۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 26 November 2017
مجید خدابخش شامگاه امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شبستر اظهار داشت: شهرستان شبستر به عنوان شهرستان الگوی موفق در استان است و موفقیت بنگاه‌های اقتصادی آن در تولید اشتغال زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان باید در رفع موانع تولید برای ایجاد اشتغال باید تلاش کنند افزود: ما از تعهد ایجاد اشتغال ۱۰۰ هزار نفر تنها توسط یک واحد تولیدی در شبستر استقبال می‌کنیم و باید اعتقاد داشته باشیم که نباید مواد و تبصره قوانین موجب مانع توسعه تولید و اشتغال باشد.

منصور طالب‌پور فرماندار شهرستان شبستر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع و تسهیل تولید شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: اولین واحد دام سبک اصلاح نژادی 2 هزار رأسی در شهرستان شبستر در شرف احداث است.

وی با اشاره به اینکه تسریع در انتقال آب ارس جهت تأمین آب شرب و کشاورزی از اولویت‌های شهرستان شبستر است، نسخه جدید و ویرایش یافته سند تدبیر و توسعه شهرستان شبستر در قالب ۸۰ پروژه تدوین شده است.

طالب‌پور با وجود تعداد 8 شهرک صنعتی و فعالیت 420 واحد تولیدی در این منطقه تصریح کرد: 120 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان در حال فعالیت هستند همچنین در حوزه تولید شیرینی و شکلات نیز این شهرستان در سطح کشور به عنوان قطب شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار