امضای قراردادهای مختلف پژوهشی در دانشگاه تبریز

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از انعقاد 61 قرارداد پژوهشی و 23 قرارداد برگزاری دوره های مهارتی- فناورانه در طول سال گذشته در این دانشگاه با شرکت ها و سازمان ها خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 29 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر محمد مقدم واحد در این ارتباط گفت: ارزش قراردادهای پژوهشی منعقد شده، از آبان 95 تا آبان ماه سال جاری با شرکت ها و سازمان های مختلف بیش از 95 میلیارد ریال شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز افزود: صنایع دفاعی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ملی صنایع مس ایران، پژوهشگاه نیرو، شرکت گاز استان، شرکت شهرک های صنعتی استان، شرکت آب و فاضلاب استان، توزیع نیروی برق تبریز، پتروشیمی تبریز، سازمان قطار شهری تبریز و ... از جمله این سازمان ها، نهادها و شرکت ها هستند که با آنها عقد قرارداد شده است.

دکتر مقدم واحد تعداد قراردادهای برگزاری دوره های مهارتی- فناورانه در طول یک سال گذشته را حدود 23 تا عنوان کرد و افزود: اعتبار این قراردادهای نیز به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال بوده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزتصریح کرد: ارزش قراردادهای پژوهشی و دوره های مهارتی- فناورانه منعقد شده، از آبان 95 تا آبان ماه سال جاری با شرکت ها و سازمان های مختلف بالغ بر 106 میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی در طول همین مدت نیز 26 طرح تحقیقاتی به ارزش بیش از 45 میلیارد ریال از طرح های منعقد شده سال های قبل خاتمه یافته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز تصریح کرد: همچنین در طول یک سال گذشته یک هزار و 255 دانشجو به دوره های کارآموزی معرفی و 86 مورد هم بازدید دانشجویی از مراکز صنعتی و سازمان ها صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار