بازگشت به دیار مادری
کریم باقری اسطوره فوتبال آذربایجان بعد از سال ها در تبریز فعالیت می کند.
کد خبر: ۵۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 29 June 2015
کریم باقری با حضور در باشگاه ماشین سازی تبریز و پس از مذاکراتی که با مدیر عامل این باشگاه مهندس اکبر زاده داشته بود به عنوان مشاور عالی ماشین سازی تبریز انتخاب شد و فعالیت خود را در این باشگاه و دیار مادری آغاز کرد.

علاقه ی باقری را به این تیم؛ می شود از حضور او در فصل گذشته برای تماشای بازی های ماشینچی ها در ورزشگاه دانست.

عیسی اکبرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه ماشین‌سازی تبریز با شعار فوتبال پاک سال گذشته تمامی ریز هزینه‌های خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این بودیم که کریم باقری را که اسطوره ملی فوتبال ما است و از پیشکسوتان باشگاه ماشین‌سازی محسوب می‌شود به‌عنوان مشاور عالی مدیرعامل باشگاه انتخاب کنیم.

اکبرزاده افزود: طبق مذاکراتی که داشتیم کریم باقری علاوه بر آن به‌عنوان مدیر فنی حق تصمیم‌گیری در تیم خواهد داشت و به‌عنوان مشاور فنی نیز در هیئت‌مدیره باشگاه حضور می‌یابد تا بتواند ما را برای آماده کردن یک تیم قدرتمند همراهی کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به اینکه آیا باقری در کنار این تیم حضور فیزیکی هم خواهد داشت، گفت: پس‌ از اینکه نفرات اصلی تیم مشخص شد در بازی‌های تدارکاتی که در تهران برگزار می‌شود و برخی مسابقات که در تبریز برگزار می‌شود باقری کنار ما حضور می‌یابد تا از وجود او به‌عنوان مشاور استفاده کنیم.

اکبرزاده درباره اینکه آیا با این برنامه‌ریزی‌ها می‌توان ماشین‌سازی را جزو مدعیان صعود به لیگ برتر دانست یا خیر، تأکید کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک تیم خوب و قدرتمند تشکیل دهیم و صعود به لیگ برتر نیز در گرو خواست خدا و تلاش‌های طول فصل خواهد بود که امیدواریم در پایان به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

همچنین طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه، "مجید اقدم" به سمت رئیس کانون هواداران قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشورمان منصوب شد.

اقدم از پیشکسوتان فوتبال تبریز و ماشین سازی تبریز می باشد که تا کنون در این باشگاه سمت های گوناگونی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار