مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز:
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: ميانگين تناژ زباله شهري توليدي روزانه در طول سال در شهر تبريز براساس آمار سيستم مكانيزه به ميزان یک هزار و ۱۵۰ تن است، که این میزان تناژ در ۱۰ روز پایانی سال ۹۶ با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به میانگین تولید روزانه زباله در طول سال روزبه‌رو شده است.
کد خبر: ۵۸۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 25 March 2018

علیرضا اصغری اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند برای ارائه خدمات بهتر و افزایش مطلوبیت و بهبود مستمر خدمات در کنار تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری بعنوان جزئی از خانواده بزرگ خدمات شهری تمام توان اجرایی و نظارتی خود را برای استقبال هر چه شایسته‌تر از میهمانان نوروزی و رضایت شهروندان بویژه در ایام عید بکار گرفته است.

وی گفت: با وجود افزایش میزان تولید زباله در روز پایانی سال به میزان بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ تن عملیات جمع‌آوری و حمل به‌موقع و بدون وقفه اجرا و با تلاش شبانه‌روزی مجموعه خدوم سازمان بهبود مستمر خدمات در دستور کار قرار دارد.

اصغری اظهار کرد: میانگین تناژ زباله شهری تولیدی روزانه در طول سال در شهر تبریز براساس آمار سیستم مکانیزه به میزان یک هزار و ۱۵۰ تن است، که این میزان تناژ در ۱۰ روز پایانی سال ۹۶ با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به میانگین تولید روزانه زباله در طول سال روزبه‌رو شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش میزان تناژ در ۱۰ روز پایانی سال، حضور مداوم و نظارت بر فعالیت پیمانکاران برای پاکیزگی شهر، هیچگونه مشکل و گزارش انباشت زباله در سطح شهر و حمل زباله سایت میانی نداشته و با وجود مسئولان و کشیک‌های شبانه‌روزی در سایت میانی و تجهیز ماشین آلات، پسماندهای شهری به صورت منظم جمع‌آوری و در مرکز دفن فنی مهندسی به صورت بهداشتی دفن می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار