کد خبر: ۵۸۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 11 April 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل گسترش فولاد نتیجه بدی نگرفتیم اما در نیمه اول می‌توانستیم بازی را 4 بر صفر کنیم.

 وینفرد شفر بعد از تساوی استقلال مقابل گسترش‌فولاد در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول شانس کافی برای گلزنی داشتیم و اگر از فرصت استفاده می‌کردیم بازی باید سه بر صفر یا چهار بر صفر می‌شد. زمانی که فرصت داشته باشید و استفاده نکنید همین می‌شود.

*نتیجه بدی نگرفتیم

وی افزود: ما ارسال‌های خوبی نداشتیم و در نیمه دوم هم خیلی از موقعیت ها استفاده نکردیم. در مجموع بازی یک-یک شد و فکر می‌کنم نتیجه بدی نبود.

*باید تیم قوی‌تر برای آینده بسازیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگر گل دوم را می‌زدیم طبیعی بود که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم و باید بپذیریم باید تیم قوی‌تری برای آینده بسازیم. من در این مدت برای آماده‌سازی کار سختی داشتم و با مصدومیت بازیکنان دست و پنجه نرم می‌کردم تا یک بازیکن خوب می‌شد، دیگری مصدوم می‌شد. امروز هم تیام را حفظ کردیم و سعی کردیم او را برای بازی با الهلال آماده نگه داریم.

*از فردا کارمان را برای دیدار با الهلال آغاز می‌کنیم

شفر تأکید کرد: می‌دانید در بازی آینده ما مقابل الهلال روزبه چشمی و امید ابراهیمی را در اختیار نداریم و باید طی روزهای بعد هافبک و بازیکن مناسب برای این دو نفر انتخاب کنیم. ما سخت کار می‌کنیم و از فردا کارمان را برای بازی با الهلال آغاز خواهیم کرد و بعد از ظهر فردا هم به کویت سفر می‌کنیم.

*در ۲۰ دقیقه آخر بعضی از بازیکنان ما خیلی راحت راه می‌رفتند

وی با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه اول گفت: بعد از گل اول می‌خواستیم بازی را عوض کنیم و تلاش کردیم اما همانطور که گفتم موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد. در ۲۰ دقیقه آخر بعضی از بازیکنان ما خیلی راحت راه می‌رفتند و موقعیت‌ها را از دست می‌دادند ضمن آنکه ما خوب پاس نمی‌دادیم و ارسال‌های خوبی نداشتیم ولی مطمئناً برای بازی با الهلال باید این نواقص را برطرف کنیم.

شفر در خصوص فرا رسیدن سالگرد قهرمانی استقلال در آسیا گفت: اول از همه بابت این خبر از شما تشکر می‌کنم. همه دستیارانم و تیمم عاشق استقلال هستیم و تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار می‌بریم. ما با قلب‌مان برای استقلال کار می‌کنیم و تیم اول گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. شرایط تیم نسبت به گذشته بهتر شده است. باید از هواداران‌مان تشکر کنم که در دیدارهای گذشته حمایت‌مان کردند. می‌خواهیم قلب‌مان را به آنها تقدیم کنیم. 90 دقیقه دیگر در آسیا در پیش و به سه امتیاز آن نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار