کد خبر: ۵۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 08 July 2015

دانشگاه هنر اسلامی تبریز با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و یمن از تمامی اقشار مختلف مردم ایران جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ما در این بیانیه آمده است :

روز جهانی قدس ، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است .

این روز نشان از وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد.

این روز، روز بارش باران عاطفه بر سرزمین زیتون ها ، روز مبنای بیداری ملت های مسلمان و نمایش غیرت و شجاعت در مقابل کافران صهیونیست و منحرفین تروریست است .

بدون شک نامگذاری آخرین آدینه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و عمق دور اندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از مردم فلسطن بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره جهانیان زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن دعوت از آحاد مردم برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن ، همنوا و همدوش با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و بیعت دوباره خود را با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ، پرشورتر از همیشه به نمایش خواهیم گذاشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار