امام جمعه موقت تبریز گفت: روز جهانی قدس در واقع روز اهتزاز پرچم عدالت اسلام است.
کد خبر: ۵۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 09 July 2015
آیت الله محمدتقی آل هاشم اظهار کرد : مسلمانان جهان در روز جهانی قدس با حفظ وحدت حمایت از آرمان های فلسطین را بار دیگر به رخ مستکبرین جهانی بکشند .

وی افزود: بیت المقدس قبله اول مسلمین است و با وحدت دنیای اسلام از بند صهیونیزم آزاد خواهد شد؛ روز قدس مقدمه تحقق این آزادی است .

آیت الله آل هاشم یادآور شد: مسلمانان باید حکم قرآن را در قبال بیت القدس اجرا کنند و این سرزمین مقدس را از دست صهیونیزم نجات بخشند.

وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین رهبر معظم انقلاب در خصوص قدس گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ،'اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر روی رژیم غاصب صهیونیزم بریزند، اسرائیل را آب می برد'و این فرمایش در حقیقت تاکید بر وحدت مسلمانان به خصوص در منطقه خاورمیانه دارد .

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب مهدی (عج) است،اظهار کرد : حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلام شناس کامل هستند و با تشکیل حکومت اسلامی زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) و پیوند دادن این انقلاب به انقلاب مهدی مهیا کرده اند که آزادی قدس شریف از اهداف اولیه انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله آل هاشم همچنین با بیان اینکه عمل به فرمایشات ولی فقیه واجب است ، یادآور شد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فرموده مقام معظم رهبری است به خصوص که امسال حرکت های وحشیانه و ضد اسلامی گروه های تروریستی داعش و تکفیری ها بر ضد مسلمانان وحدت بیشتر مسلمانان را در این روز می طلبد.

وی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از آرمان های فلسطین، شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقوق مسلم ملت مظلوم فلسطین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار