دستگیری زورگیر شرق تهران در کمتر از 2 ساعت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زورگیر سابقه‌دار قرچک در کمتر از ۲ ساعت توسط نیروهای انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 27 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک با اشاره به دستگیری یک متهم سابقه‌دار اظهار داشت: متهم زورگیر که اقدام به زورگیری و سرقت از زنان در مناطق خلوت قرچک می‌کرد، دستگیر شد.

وی گفت: متهم زورگیر که به معروف است کمتر ازسه هفته بوده که از زندان آزاد شده وپیش از این چندین با متهم محکوم به زندان شده بود و سابقه کیفری دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این متهم بعد از آزادی زندان با حضور در مناطق خلوت و خانه‌هایی که رفت و آمد افراد غیر عادی در آنها زیاد بود مراجعه می‌کرد و اقدام به زورگیری سرقت گوشی‌های موبایل، پول و طلاجات می‌کرد.

وی بیان داشت: با شکایت یکی از شهروندان قرچک مبنی بر سرقت تلفن همراه و پول نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد و اقدام به شناسایی فرد سارق کرد.

سردار ناظری تصریح کرد: بعد از شناسایی سارق زورگیر به همراه همدست خود در کمتر از ۲ ساعت در کمین‌گاه خود پنهان شده بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهم از تردد تنهایی در محله‌های خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند و پلیس را امین خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: متهم به کمک یکی از دوستان خود که در زندان آشنا شده بود اقدام به سرقت و زورگیری از زنان این هدف وی بیشتر محله‌های خلوت و خانه‌هایی که در آن افراد ناسالم در آنجا تردد می‌کردند، اقدام به سرقت می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار