مترو اسلامشهر ۳ سال دیگر افتتاح می‌شود

نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر با حمایت‌ مجمع نمایندگان تهران انجام شده گفت: بودجه خاصی برای احداث مترو اسلامشهر در نظر گرفته شده و تا سه سال آینده مترو اسلامشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 04 February 2019
تهران| مترو اسلامشهر 3 سال دیگر افتتاح می‌شود

به گزارش «تابناک تهران»؛ فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاورد انقلاب اسلامی همین بس که در دنیا سرافرازیم و با تمام تحریم‌ها و فشارهایی که غاصبان بر ایران وارد کردند هنوز جزو سرافرازترین و آزادترین کشورهای دنیا هستیم.

وی ادامه داد: ما این انقلاب را از امام راحل داریم که وصیت کردند تا پای جان از آن پاسداری کنید و امروز با تدابیر مقام معظم رهبری، ملت ما با تمام محدودیت‌ها و محرومیت‌ها باز هم از انقلاب پاسداری می‌کنند.

نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: هر سال که پیروزی انقلاب می‌گذرد ملت ما مشتاق‌تر می‌شود که به دنیا ثابت کند ما هستیم و من از مردم ایران با ویژه در حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر می‌خواهم حضور پررنگ و حداکثری در راهپیمایی امسال داشته باشند.

سعیدی تصریح کرد: البته جای هیچ سفارشی به مردم ایران نیست ملت ما به قدری فرهیخته، باشعور و فهیم هستند که وظیفه خودشان را به خوبی می‌دانند و امیدوارم امسال تمام دولت‌های دنیا بفهمند که ملت ایران با وجود تمام تهدیدهای آمریکا، همیشه در صحنه حاضرند و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج) پیوند می‌زنند.

وی سپس با اشاره به بودجه سال 98 گفت: در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم بودجه سال 98 به خوبی تقسیم شده اما دولت اولویت‌های خاص و مهمی دارد که باید ابتدا به آن اولویت‌ها پرداخت شود و فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 98 هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده مردم تهران، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات احداث مترو اسلامشهر خاطرنشان کرد: همان‌گونه که کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر با حمایت‌های مجمع نمایندگان تهران و پیگیری نمایندگان در مجلس در بودجه سال جاری صورت گرفته در سال جاری نیز با توجه ویژه نمایندگان مجلس بودجه خاصی برای احداث مترو اسلامشهر در نظر گرفته شده و طبق قولی که داده‌ایم تا سه سال آینده مترو اسلامشهر افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار