مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت : هسته های کلیدی و محورهای توسعه شمال استان در جلسه تدبیر و توسعه مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 04 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، فرزین حق پرست افزود:هسته های کلیدی بازار تبریز، روستای تاریخی کندوان و روستاهای هدف گردشگری مورد ارزیابی قرار گرفته و بنا شده است اقدامات انجام یافته در این دو محور تاریخی در سال گذشته بررسی شود و بر اساس این اقدامات برنامه مدونی برای توسعه این دو محور کلیدی طراحی شود.

حق پرست با اشاره به برنامه ریزی برای آسیب شناسی گردشگری سلامت ادامه داد : مکاتبات لازم برای آسیب شناسی و رفع موانع توسعه گردشگری سلامت با دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام شده است و اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی قصد دارد با انجام همکاری های لازم مشکلات توسعه گردشگری سلامت در استان را با همکاری دستگاههای ذی ربط، تا حد ممکن رفع کند.

وی همچنین با اشاره به تامین زیرساخت های روستاهای هدف گردشگری خاطر نشان کرد: روستاهای هدف گردشگری از محورهای توسعه گردشگری استان محسوب می شود و در همین راستا 20 روستای هدف گردشگری مشخص شده است که با همکاری سایر ارگان های دولتی زیرساخت های مورد نیاز گردشگری در این روستاها تامین شود.

حق پرست همچنین گفت : با توجه به اهمیت اهداف سند تدبیر و توسعه از این پس دبیر ستاد سند تدبیر و توسعه برای ارائه گزارش های لازم در جلسات شهرستانی ستاد سند تدبیر و توسعه حضور موثرتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار