مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص رقابت حساس تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی، گفت: هر تیمی که به اینجا می آید نه تنها میهمان تبریز بلکه میهمان کل آذربایجان است.
کد خبر: ۷۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 30 April 2019

ایوب بهتاج در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی فردای پرسپولیس و تراکتورسازی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد و فقط کمی فشردگی جدول در هفته های پایانی به حساسیت آن اضافه کرده است. این دو تیم چندین بار در سال های اخیر با هم بازی کرده اند و همواره آرامش کامل برقرار بوده و هیچ مشکلی هم وجود نداشته است. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی در رشته های مختلف و در بالاترین سطح تیم داری می کند و تمام نهادها و ارگان های ذیربط در این استان تجربه برگزاری بازی های مهم و بزرگ را زیاد دارند. استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر نهادها برای بازی فردا آمادگی کامل دارند. همچنین امروز جلسه ای با مسئولین سازمان لیگ داشتیم و هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آمد. هر تیمی که به اینجا می آید نه تنها میهمان تیم تراکتورسازی و شهر تبریز بلکه میهمان کل آذربایجان است. 

بهتاج در خصوص فضای ورزشگاه ها و صبوری تماشاگران افزود: تبریزی ها و هواداران تراکتورسازی آنقدر بافرهنگ هستند که حتی هروقت بازیکن خودی اشتباه می کند او را جوری تشویق می کنند که به بازی برگردد و ما بابت بازی فردا خیالمان کاملا راحت است. بازیکنان هم با رعایت موارد فنی و اخلاقی به فضای این بازی قطعا کمک خواهند کرد. 

وی در پایان تاکید کرد: تماشاگران تراکتور همواره در طول تاریخ عاقلانه تصمیم گرفتند و هرگز اجازه هیچ گونه سوء استفاده به فرصت طلب ها ندادند. شک ندارم فردا هم با تیزهوشی آنان بازی در آرامش کامل برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار