فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: امسال 500 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های بسیج سازندگی استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 20 August 2015

سید صفر قائمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و دامداران ملکان افزود: این تسهیلات به منظور ایجاد واحدهای کوچک زودبازده و احیا واحدهای تولیدی مشکل دار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته این تسهیلات 210 میلیارد ریال بود که برای بیش از دو هزار واحد تولیدی پرداخت شده است.

قائمی از راه اندازی سامانه ثبت کالاهایی که بازاریابی ندارند خبر داد و گفت: این سامانه در راستای پشتیبانی از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است که بازار فروش برای محصولات ندارند.

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی استان ادامه داد: حمایت از تولیدگان در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و تسهیلات پرداختی با بهره بانکی چهار و 16درصد می باشد.

فرماندار ملکان نیز در این جلسه با اشاره به استعدادهای این شهرستان در عرصه های مختلف اقتصادی و کشاورزی گفت: به علت عدم بازاریابی مناسب برای عرضه محصولات تولیدی اکثر کارخانجات به حالت تعطیل در آمده و از 37 واحدتولیدی تنها 13 واحد با 25درصد ظرفیت کار می کنند.

جهانگیر اسکندرزاده افزود: سود بالای بانکی ، نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی همچنین رکود بازار از دلایل عمده ورشکستگی واحدهای تولیدی منطقه می باشد.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملکان از پرداخت 20میلیارد ریال تسهیلات در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات برای امور کشاورزی ،دامداری و صنایع کوچک پرداخت شده است.

سرهنگ جواد اکبری خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال نیز 14میلیارد تسهیلات ریال پرداخت شده و هیچ مشکلی در خصوص اعطا تسهیلات وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار