۲۱۴ نفر در انتخابات مجلس در استان تهران ثبت نام کردند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران گفت: تعداد داوطلبانی که در این استان و در روز نخست برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام قطعی کرده اند به ۲۱۴ نفر رسید.
کد خبر: ۸۰۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 02 December 2019

به گزارش تابناک تهران، شکرالله حسن بیگی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: ۱۹ درصد ثبت نام کنندگان قطعی این استان از میان بانوان هستند.

وی یادآورشد: تعداد کل ثبت نام کنندگان قطعی در سطح این استان برای مجلس نهم ۲۷ نفر بود که هفت درصد آن را بانوان تشکیل می دادند.

حسن بیگی اظهارداشت: این تعداد برای روز نخست ثبت نام برای مجلس دهم به ۹۴ داوطلب می رسید که ۱۴ درصد آن زنان بودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در روز دوم آغاز ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران تا این لحظه ۳۰ نفر ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: یک تعداد از داوطلبان وزارت کشور و تعدادی نیز فرمانداری های حوزه انتخابیه را برای ثبت نام انتخاب می کنند از همین رو آمار تجمیعی ۲ محل ثبت نام در این استان به ۲۱۴ نفر می رسد.

وی در خصوص الکترونیکی برگزار شدن این دوره از انتخابات تاکید کرد: برگزاری انتخابات الکترونیکی نیازمند ایجاد زیر ساخت و موافقت شورای نگهبان بود که در این دوره این مسائل فراهم نشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در خصوص الکترونیکی شدن فرآیند ثبت نام متقاضیان و داوطلبان نیازمند طراحی یک نرم افزار بودیم که نتوانستیم تا این لحظه آن را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار