سرپرست سازمان توسعه و گردشگری شهرداری تبریز
شهرداری تبریز جشنواره «مسافر تبریز» را همزمان با ایام تابستان ویژه مسافران برگزار می کند.
کد خبر: ۸۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 25 August 2015
به گزارش تابناک تبریز رضا خلیلی، سرپرست سازمان توسعه و گردشگری شهرداری تبریز، گفت: شهرداری تبریز در ایام تابستان، برنامه های متنوعی را ویژه مسافران تدارک دیده که با عنوان جشنواره «مسافر تبریز» برگزار می کند.

وی از اجرای تور تبریزگردی خبر داد و عنوان کرد: حدود ۶۰ دستگاه اتوبوس تبریزگردی در روز به صورت ۲ شیفت به صورت رایگان و با ۹ساعت کاری جشنواره مسافر تبریز را برگزار می کنند.

سرپرست سازمان توسعه و گردشگری شهرداری تبریز گفت: حدود ۳۰ دستگاه تاکسی «از من بپرس» هم راهنمایی گردشگران و مسافران تابستانی را بر عهده دارند.

خلیلی از ارائه خدمات ویژه در موزه ها به مسافران خبر داد و تصریح کرد: موزه های میراث فرهنگی به صورت نیم بها و موزه های شهرداری تبریز به صورت رایگان به گردشگران ارائه خدمات می کنند.

خلیلی ادامه داد: شهرداری تبریز بخش هایی را به عنوان کمپ و پارک جهت استقرار مسافران و گردشگران آماده کرده است.

وی همچنین از حضور توریست های خارجی در شهر تبریز خبر داد و گفت: شهر تبریز بالاترین میزان مسافر را پذیراست که از نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای فرانسه و آذربایجان به تبریز مسافرت کرده اند.

وی ادامه داد: آب و هوای خوب و مناسب تبریز، هنر های دستی و سنتی تبریز و بازار تبریز عامل مهم جذب گردشگران به شهر تبریز است و بیشتر مسافران از خانه های قدیمی و تاریخی شهر تبریز، موزه ها و امامزاده ها دیدن می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار