قلع و قمع 24 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی بخش صوفیان شهرستان شبستر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر گفت: 24 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش صوفیان شهرستان شبستر قلع و قمع گردید.
کد خبر: ۹۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 15 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، مهندس حسینعلی فتحی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب افزود: در اجرای دستور قضایی دادگاه صوفیان جهت اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شبستر، دادگاه و نیروی انتظامی، 24 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل ویلا و دیوارکشی در اراضی زراعی و باغی بخش صوفیان شهرستان شبستر طبق احکام قضایی قلع و قمع گردید.

وی ادامه داد: با انجام این عملیات، تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش صوفیان و مرکزی شهرستان شبستر از اول سال جاری تا کنون به 50 مورد می رسد.

مهندس فتحی اظهار کرد: تغییر کاربری های اراضی کشاورزی و تفکیک و قطعه بندی اراضی زراعی و باغی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی، غیرمجاز بوده و برابر قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی برخورد می شود.

لازم به ذکر است برابر ماده 8 قانون، ارائه خدمات ، از جمله آب، برق ، گاز و غیره به تاسیسات بدون مجوز تخلف بوده و طبق ماده 3 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اعمال قانون خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار