مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در آستانۀ هفتۀ دفاع مقدس از آمادگی کامل پایگاه های تابعۀ مناطق و سازمان های شهرداری تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 21 September 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از سازمان بسیج شهرداری تبریز احمد زارعی مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز، با تشریح وظایف و مأموریت های ابلاغی سپاه عاشورا به سازمان بسیج، این فرصت را توفیق الهی برای خدمت به ساحت مقدس شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دانست و با تقدیر و تشکر از پایگاه های فعال و پیگیر در برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های هفتۀ دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد امسال نیز این مأموریت با شکوه و عزت هر چه تمام برگزار شود. 
 در این نشست مسئولین کمیته های چهارگانۀ برگزاری گرامیداشت هفتۀ دفاع با ارائۀ گزارش تخصصی هر کمیته اعضای شورای سازمان را در جریان روند فعالیت های انجام یافته قرار دادند. پخش فیلم، خاطره گویی و ... در محل نمایشگاه، پخش فیلم های منتخب دفاع مقدس در بوستان ها و پارک ها، تهیۀ سه هزار شاخه گل برای گلباران و غبار روبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی در گلزار شهدا و نمایشگاه بین المللی، آماده سازی گردان رژه، فضاسازی شهری و...  از اهمّ فعالیت های مجموعۀ بسیج شهرداری در هفتۀ دفاع مقدس است. گلباران گلزار شهدای ستارخان، ملک، بقائیه، امامیه، ستارخان، شنب غازان و خطیب همزمان با مراسم گلباران گلزار وادی رحمت از دیگر برنامه های این هفته است. احمد زارعی در خصوص این مراسم، اهتمام به تجلیل و تکریم شهدای مدفون در گلزار شهداهای محلات را بسیار مهم و در خور توجه دانست. مسئول سازمان بسیج شهرداری با یادآوری ایثار و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم، بر لزوم تجلیل و تکریم این عزیزان در هفتۀ دفاع مقدس تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار